როგორ დავეხმაროთ ორგანიზმს ზედმეტი წონის მოცილებაში

ყველაზე ეფექტური ბუნებრივი საკვები დანამატები

ზედმეტი კილოგრამების მოცილება დიდ ძალისხმევას ითხოვს. კვების სწორი რეჟიმით წონას აუცილებლად დაიკლებთ, თუმცა ორგანიზმს ხშირად ჩვენი დახმარებაც სჭირდება. დიეტა (სწორი კვება) უფრო ეფექტური რომ იყოს, შეგიძლიათ მიიღოთ ბუნებრივი საკვები დანამატები.

კოფეინი

რამდენიმე კვლევამ აჩვენა, რომ კოფეინი ხელს უწყობს ცხიმის „დაჟანგვის“ პროცესს – გასაგებად რომ ვთქვათ, ესაა თქვენი სხეულის შესაძლებლობა, დიდი ცხიმის მოლეკულები გამოიყენოს, როგორც ენერგია.

ვინაიდან ჯანმრთელობის ბევრი უპირატესობა ანტიოქსიდანტებიდან მოდის, კოფეინი, ცენტრალური ნერვული სისტემის სტიმულირების ხარჯზე, ხელს უწყობს წონის კლებას.

კოფეინი ხელს უწყობს თქვენს სხეულს ცხიმის ენერგიად გამოყენებასა და კალციუმის დახმარებით კუნთების შეკუმშვაში.

კვლევის თანახმად, ადამიანები, რომლებიც მიიღებდნენ კოფეინს ვარჯიშამდე, უფრო მეტ კალორიას წვავდნენ ვარჯიშისას, ნაკლებს ჭამდნენ და უფრო მეტ სიამოვნებასაც იღებდნენ დარბაზში გატარებული დროით.

დღიური დოზა არის 400 მილიგრამი. გადამეტებამ შეიძლება გამოიწვიოს შფოთვა, გულ-სისხლძარღვთა დაავადებები და ინსულინის მგრძნობელობა, რაც იწვევს წონაში მომატებას.

მწვანე ჩაი

“მწვანე ჩაის ექსტრაქტმა შეიძლება გაზარდოს ცხიმის წვა და ასევე, გამოიწვიოს ცხიმის ქსოვილის სტიმულირება – სპეციალური ცხიმოვანი უჯრედების, რომლებიც რეალურად ხელს უწყობენ მეტაბოლიზმის დაჩქარებას, რაც კარგია მათთვის, ვისაც წონის დაკლება სურს,“ – ამბობს ჯალალი.

საიდუმლო მცენარის ფიტოქიმიკატებშია, კონკრეტულად კი – ეპიგალოცინში (ECGC) , რომელიც შესწავლილი იქნება ევროპული ჟურნალის კლინიკური საკვების მიერ.

მცირე დოზებს შეუძლიათ ცხიმის წვის 33%-ით გაზრდა. ჯალალი გვირჩევს დანამატებს –  50% ECGC-ს და 90% პოლიფენოლებს, ცხიმის წვისთვის.

გლუტამინი

გლუტამინი არის ყველაზე უხვად გამომუშავებული ამინო თქვენი სხეულის მიერ, რომლის დიდი რაოდენობაც თქვენს კუნთებშია, ეხმარება მათ აღდგენაში და ასევე, ასტაბილურებს სისხლში შაქრის რაოდენობას.

გასულ წელს ჩატარებული კვლევა გვიჩვენებს, რომ დიეტის შეუცვლელად ადამიანებმა წონაში დაიკლეს მაშინ, როდესაც გლუტამინს 4 კვირის განმავლობაში იღებდნენ. სავარაუდოა, რომ ამან გლუკოზის მეტაბოლიზმს შეუწყო ხელი.

კაიენის წიწაკა

კაიენის წიწაკა მნიშვნელოვნად გეხმარებათ წონის კლებაში: მისი ნახევარი ჩაისკოვზის მიღებით, დღის განმავლობაში ბევრად ნაკლებ საკვებს მიირთმევთ.

საიდუმლო იმაში მდგომარეობს, რომ ის ააქტიურებს თქვენ ნერვულ სისტემას, რომელიც აკონტროლებს ადრენალინსა და ბრძოლის ან ფრენის რეაქციას.

D ვიტამინი

დეპრესიის პრევენციის გარდა, მზის ვიტამინი უფრო მეტს აკეთებს. ორგანიზმში D ვიტამინის დეფიციტი პირდაპირ კავშირშია სიმსუქნესთან.

D ვიტამინი აუცილებელია თქვენი მთლიანი სხეულის რეცეპტორების სათანადო რეფლექსებისთვის, მათ შორის, არის ის, რაც ეუბნება სისტემას, რომ დაწვას ან შეინახოს ცხიმი, როდესაც ხართ მშიერი.

2009 წლის მინესოტას უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, რომ ის, ვინც დიეტას იცავს სათანადო D ვიტამინების შემცველობით, უფრო მეტ წონას იკლებს.

ზეთისხილის ფოთლის ექსტრაქტი

ანტიოქსიდანტური სუპერსტარი ზეითუნის ზეთი, მისი ფოთლებიდან ამოღებული ექსტრაქტი მდიდარია პოლიფენოლებითა და ფლავონოიდებით, რომლებიც ამცირებს ანთებით პროცესებს და ასტაბილურებს სისხლის შაქარს.

გარდა მავნე ნივთიერებებისგან დაცვისა, ზეთისხილის ფოთლის ექსტრაქტი ეხმარება წონის დაკლებას ორგანიზმში, ინსულინის მუშაობის ეფექტურობის გაზრდით და ამცირებს ცხიმის შენახვის რაოდენობას.

ყველაფერთან ერთად, ის გეხმარებათ გლუკოზის დონის დარეგულირებაში, რაც იწვევს სურვილების შემცირებას და აუმჯობესებს სისხლის შაქრის ბალანსს.

ქრომი

ეს მინერალი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ჩვენი სხეულისთვის, რათა მოახდინოს მაკრონუტრიეტების მეტაბოლიზება.

ქრომი ეხმარება ინსულინს ცხიმის მეტაბოლიზებაში და შაქარს გადააქცევს ენერგიად, არეგულირებს შაქრის რაოდენობას და ხელს უწყობს უცხიმო სხეულის მასის ზრდას.

  • 23
  •  
  •  
  •  
  •