30 პროდუქტი წონაში კლებისთვის

ჯანსაღი პროდუქტები სწორი კვებისთვის

დიეტოლოგები ხშირად აძლევენ თავიანთ პაციენტებს რჩევას, რომ ჭამონ იქამდე, ვიდრე არ დანაყრდებიან. ეს არ ნიშნავს, რომ შოკოლადის ტორტი უნდა მიირთვათ, არამედ იმას, რომ სწორად შეარჩიოთ საკვები, განსაზღვრული რაოდენობით.

სინამდვილეში, არსებობს საკვები, რომლის ჭამისას, თქვენ წონის დაკლებასა და შენარჩუნებას შეძლებთ.

თუ დიეტის გეგმას ან ჯანსაღი კვების მენიუს ეძებთ, მაშინ, თქვენთვის სასურველი საკვები ამ სიაში აუცილებლად მოიძებნება .

აქ ჩამოთვილი პროდუქტების მიღება უვნებელია ნებისმიერი რაოდენობით მიღებისას, თუმცა, სასურველია, მაინც დაიცვათ ნორმა.

  1. მოხარშული კარტოფილი
  2. კვერცხი
  3. შვრიის ფანტელი
  4. წვნიანი
  5. პარკოსანი მცენარეები
  6. ვაშლი
  7. ციტრუსი
  8. ორაგული, ხიზილალა
  9. საქონლის/ქათმის ხორცი
  10. ხაჭო
  11. მწვანე ბოსტნეული
  12. პოპკორნი
  13. ყვავილოვანი ბოსტნეული (კომბოსტო, ბროკოლი, სატაცური)
  14. თინუსი
  15. ლობიო
  16. ავოკადო
  17. ვაშლის ცედრას ძმარი
  18. ნიგოზი
  19. მარცვლოვნები
  20. მწარე წითელი წიწაკა
  21. ჩია
  22. ქოქოსის ცხიმი
  23. უცხიმო იოგურტი
  24. მოცვი
  25. კიტრი
  26. პომიდორი
  27. ყაბაყი
  28. ნესვი
  29. ბადრიჯანი
  30. მაყვალი

წყარო: http://healthyandpretty.com/30-foods-you-can-eat-and-not-gain-weight/

 

  • 60
  •  
  •  
  •  
  •